lördag 25 april 2009

Pepp

Vårt fina hotellrum. Stort, rymligt och med de läckraste lampskärmar som någonsin tillverkats.


Nu har jag och Ljungberg varit på plats ett tag. Märker ingen större skillnad på Nilsson och Ljungberg. Inte i matväg i alla fall då båda har mat som största passion i livet. När man äter på restaurang så börjar de planera vad som ska lastas in när de kommer till hotellet.

Banan är toksnabb och jag tycker kroppen känns på topp. Cykeln däremot är lite förkyld, den har utrustats med en spricka i kedjestaget under flygresan. Varför ska flygplatspersonal vara så våldsamma med grejerna? Märkte denna spricka sent idag så det är bara att köra med den och hoppas att det håller imorgon i alla fall.

Snackade med Nilsson idag. Han vill inte riktigt säga att han känner sig snabb. Men det läser jag mellan raderna att han tycker. "Bättre att säga att jag var snabb efter loppet" var vad han hade att säga.

Nu ska jag förtränga sprickan, tänka på pangpang och lyssna på Volbeat. Vi höres/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar