lördag 20 juni 2009

Inte ok?

Imorgon blir det tävlingspremiär på nya LVG-hojjen för mig. Vädret ser riktigt LVG-vänligt ut. Nilsson tar det dock lugnare. Han kör ett distanspass istället.

Fick lite bilder från Borlänge Tour som far min tagit.



Är det verkligen ok att zippa upp tröjan under intervju med Vacchi och hur länge ska igentligen hjälmen sitta på? Enligt Vacchi är det 60cm regeln som gäller.


Jag ser plågad ut här med kilometern kvar.


Varför ser Mattias oförskämt pigg ut på samma ställe?



Sista biten vill han dock alltid köra asfort.



Champagnen sprutar redan direkt efter målgång.

/Darvell

2 kommentarer:

  1. Inte okej att zippa upp tröjan under en intervju tycker jag. Får tänka på sponsorer och finns det någon som egentligen tycker hela cykelbyxorna är snygga att se på med hängslen. Hjälmen tar han väl av sig på bilden eller?

    SvaraRadera
  2. Mange. Trodde vi var överens aom att du skulle hålla koll på hur han var klädd. Och sen en flaska mellan... Jag lär väl aldrig sluta förvånas över er...

    SvaraRadera