torsdag 18 juni 2009

Nya länkar

Jag upptäckte idag att mångsysslaren Magnus Palmberg har kommit igång med uppdateringen av sin sida igen. Hur gör han? Före detta orienterare med JVM-guld som för några år sedan tog klivet över till MTB för att sopa hem ett flertal SM-guld mm. Nu har han byggt hus och skaffat familj. Han har börjat trappa upp cyklingen lite igen och redan sopar han hem elitsegrar i Sverige. En riktig talang. Sen kör även han på grejjer från Pedalogerna och Giant. Det gör det inte svårare att lyckas.

Även Jens Westergren som också skaffat familj sitter på samma styrka. Att träna lite alltså. Ändå sopar han banan med sverigeeliten när tillfälle ges och han behöver inte ens vara i form. Han har taktiken, spurten och ibland är även han i form. Jens blogg/hemsida har vi väntat på ett tag nu. Han är dock mer intresserad av att köpa webbadresser än att blogga.

Medans jag var igång slängde jag även med en massa andra svenska snabbingar i länksamlingen till höger.

Imorgon hade jag tänkt köra Solleröloppet men väderprognosen säger mig att jag ska låta bli. Jag gillar när det är blött på MTB och Cyclocross. LVG i regn är dock bara blött och kallt. Sitta i en klunga som kör fort ena sekunden för att sedan krypa fram nästa är inte kul, bara kallt. det får bli distansträning med massa kläder och jämn fart istället.

/Darvell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar