tisdag 20 oktober 2009

Hittade en bild från Scandis GP idag. Finn ett fel. Foto: Tomas Löfgren

Idag Vibbade jag och Oscar. Jag kör där tre ggr i veckan. Vissa säger att det är hokus pokus men jag märker faktiskt stor skillnad. Grymt stabil blir jag. Tror på en dörrvaktskarriär inom kort. Förra veckan funderade jag på att testa Yoga som Vibes anordnar. Boss Limpen stoppade mig snabbt. Jag är ju stel som en pinne så det hade blivit omöjligt att följa programmet. Han visade mig en övning och när jag försökte krampade jag direkt. Skönt att slippa skämma ut sig för en folksamling.

Efter Vibes slängde vi oss upp på hojjarna för att distansa. Oscar nöjde sig med att hänga på en timme. Han hade en dålig dag och kanttrådsdäck. Men det var i alla fall mer än vad Nilsson klarade som varken kom till Vibes eller distanssamlingen. Han hade dock någon anledning. När Oscar vek av så saftade jag på i 2,5 timme till. Det börjar kännas grymt bra redan nu. Det trodde jag inte.

/Darvell

5 kommentarer:

  1. Du är så stark. Men det var ju mina hjuls fel...

    SvaraRadera
  2. Ett fel är ju att Tomas Löfgren inte kunde ta fotot då han är med på bilden, inte sant? Kul att du är stark, "Skuggarvstalangjävel" som du är!

    SvaraRadera
  3. Felet måste vara att du inte vann!

    SvaraRadera
  4. Adam: Tomas skickade fram en klon av sig själv.

    Öijer: det var precis det jag tänkte på. Sen är det ju galet att de i CC och CN kommit fram till något sorts varannan system. Som jag sabbade.

    SvaraRadera
  5. Haha ja det var grymt bra att du sabbade det!

    SvaraRadera