onsdag 14 oktober 2009

Pang och ny hoj

Nu har vi kommit igång ordentligt med träningen jag och teammate. Körde väggenrundan igår som var som en myggfjärt i rymden mot vad den brukar vara. Skönt och veta att man tar sig igenom skiten utan att kvida på Manges hjul och böna och be om gel när min egen tagit slut. Idag kördes det vibes på morgonen och sedan har dagen gått i ett. Byggde ihop nya CX-åket. Hann till och med testa den på träningstävlingen ikväll. Vet inte om det var nya hojen som gjorde att jag kände mig snabbare än på bra länge. Spelar inte så stor roll egentligen, det som är det bästa är att jag är tillbaka i form igen. Både i huvudet och benen. Med andra ord. På lördag och söndag ska Jens få liiiiiida.

Såhär brukar det se ut när vi kör väggenrundan i vanliga fall.
Notera Manges rygga för att få med alla gel som jag behöver..


3 kommentarer:

  1. Härligt besked från teamet.
    Darvell har vilat sig i form och Nilsson tränat sig i form eller hur det nu var.
    Skall i vart fall bli spännande att se hur listan ser ut på lördag, nu när nästa säsong startar.
    Glöm inte vårens och försommarens måtto, det funkade ju då!!
    Ta i
    Pang, pang
    $$
    Svårare är så är det väl inte, eller??
    Står någon pallen på lördag så skall bjuda på "Vilda Gåsen" som Puff kallar den.
    -Om det inte är fullt bokat förstås

    SvaraRadera
  2. Ni är grymma (igen). Kul att höra. Lycka till på lördag då!

    SvaraRadera