måndag 27 februari 2012

5 timmar njutning

Igår fick jag ihop 5 timmar ren njutning här uppe i Umeå. Jag och  Multisport-Henke körde först till Vännäs och tog en fika på Statoil och snackade skotrar med några locals för att sedan bege oss ut på fina vintervägar runtom Vännas och Umeå. Sista timmen lyckades jag lura in Henke på det bästa jag vet, (näst efter endurospår) nämligen skoterspår. Efter typ 2 kg utpysande av luft så tog vi oss fram någerlunda.
Tror inte jag behöver skriva så mycket mer, kolla bilderna så förstår ni hur skönt vi hade det..



 Vår i övriga Sverige men här är det full vinter.

Cockpiten för denna säsongen, Meridan går som en dröm överallt. Helnöjd med valet av Big Nine.

Nu blir det löpintervaller med min nya träningskompis Ronja, vi laddar med kaffe och ben.

/Nilsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar