torsdag 9 februari 2012

Ändrade planer..

Den här veckan blev inte riktigt som jag hade planerat...
Planen var att träna och sen åka till Mallorca med Merida den 9:e, alltså idag, men det blev inte så... Jag är kvar hemma i Säter medan Mange och Nilsson är nere på Mallis. Bestämde mig för att vara kvar hemma då jag blev sjuk i början av veckan, drog på mig feber,halsont och en förkylning som fortfarande håller i sig..

Den nya planen är nu istället att bli frisk inför nästa resa som det bär iväg på nästa vecka. Den 15:e drar jag och Mange alltså till Cypern för att dra igång säsongen! Första racet går redan nästa helg så jag hoppas komma igång så bra som möjligt innan de.

Förhoppningsvis är jag så pass frisk att jag kan cykla lite i helgen!

/Wengelin

Istället för att vara på Mallorca..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar