torsdag 9 februari 2012

Nya 29:an!

Bloggen dog runt cx-vm pga dåliga resultat... Det blir kanske en liten bloggning om det nån annan dag.

Nu är jag och Nisse på arlanda för incheckning till Mallorca och Merida press camp. Wengan har dessvärre blivit sjuk så han står över detta och laddar för cypern istället som det bär iväg till dagen efter Mallis!

Igår var jag ute och testade Big Nine och jävlar den gick som en stridsvagn på endurostigarna. Det var lite lurigt att hålla sig i spåren men det var nästan så kul att jag skulle kunna hoppa utlandet och cykla hemma istället. cy


3 kommentarer:

  1. Får man fråga längd samt storlek på cykeln? Är i funderingar om att beställa en sådan nämligen. tack!

    SvaraRadera
  2. Det är en 19 tunnare. Jag är 1.82 och har sadeln nästan på max. Men jag har långa ben också, ca 78 cm från vevpartiets centrum till sadeltoppen.

    /darvell

    SvaraRadera
  3. Det är snö på Mallorca med, så du kan ju fortsätta där... : http://vueltamallorca.com/challenge-mallorca-2012/el-trofeo-serra-de-tramuntana-suspendido/

    SvaraRadera