torsdag 16 februari 2012

Cypern!

Då har vi kommit fram till Cypern! Resan började fint med ett borttappat pass som ni kunde läsa i Manges inlägg.. Som ni ser snöade det en hel del på Arlanda men vi kom iväg i tid och resten av resan flöt på fint!



När vi mellanlandade i Amsterdam träffade vi lite fler svenskar, det var John Carlsson, Axel Lindh och Emil som alla skulle med samma plan till Cypern. Vi hade 2 timmars väntetid innan det var dags att lyfta igen och efter att ha gått upp 03:30 hemma i Säter och åkt från Falun vid 05:00 så var både jag och Mange rätt sega.. Letade upp första bästa soffa och tog en fika sen blev vi sittandes där tills det var dags att kliva på nästa plan.


Mange visar i vilken position man leker med mobilen bäst.. ;)

I år bor vi i Limassol, första gången vi bor här så det blir kul att se lite nytt! Hittills idag har det inte blivit så mycket gjort, vi har meckat ihop hojarna (som var hyfsat hela) och sen drog vi ut och rullade lite. För mig blev det bara en riktigt kort sväng då hostan inte försvunnit helt trots att jag vart krasslig i över en vecka nu. De andra skulle åka en längre sväng för att köra in sig på hojarna inför helgens race, själv kommer jag att stå över det för att försöka bli frisk så snabbt som möjligt och ladda inför etapploppet nästa helg!


Utsikten från vår balkong

Det var allt för idag, nu ska jag fixa lite små-grejer på min Ninety-nine så den är klar att gasa på när jag blir frisk! Kände under dagens korta tur att jag lä ändra sittställningen lite och fixa lite mer luft i bakdämparn sen kommer den nog gå riktigt bra! :)

/Wengelin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar