torsdag 16 februari 2012

Press camp och semelmission!



Fick tips om denna hemsidan, skönt mission, en semla om dagen! Nu ska jag ta lunch och gå och köpa mig en bara för det.

Mange och Wengan har anlänt till Cypern och själv befinner jag mig i Falun. Inge Cypern för mig detta år, blir träning på hemmaplan inför säsongen 2012. Känns skönt faktiskt, dock vet jag hur bra det har de på Cypern nu så jag är lite avundsjuk ändå.

Merida Press Camp på Mallorca var fyra hektiska dagar fyllda med intervjuer, fotografering, en hel del testcykling av nya Big Nine och lite snö faktiskt. Ett otroligt proffsigt arrangemang med allt från information om cyklar till den största buffén jag skådat (och ätit av). Petter och Kalle från svenska Merida tog hand om oss på bästa sätt och redan nu känns detta samarbetet kanon! Jag och Mange tävlade i några längder simning (eller drunkning) på spaavelningen på hotellet. Vi konstaterade att jag var bäst i crawl och Mange i bröstsim. Vilka slutsatser vi kan dra av det vet jag inte riktigt. Försökte oss även på fjäril men där insåg vi våra begräningar...

Länkar några intervjuer och foton senare när jag fått fram adresser.

Ni får hålla tillgodo med denna så länge. Var i Hemavan och åkte skidor för 2 veckor sedan. Att det var 32 minus spelade inte så stor roll när det såg ut såhär..

/Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar