måndag 2 februari 2009

Bananmur

Idag var jag som vanligt först ner till frukosten. Vi hade ont om frukost eftersom vi kom tillbaka till huset sent igår och allt var stängt. Jag passade på att ta fram det jag ville ha och bygga en mur av bananer runt eftersom inte Mattias kan gå nära banan utan att kräkas.


Mattias lyckades dock ta sig in i denna bananborg ovanifrån.

Efter vår sena frukost åkte vi för att handla. Det drog ut på tiden så vid halvtid ungefär så var vi båda väggade. Eftersom ingen av oss funkar när vi är sockerlåga så drog det såklart ut på tiden. Behöver jag säga att vi inte var överens om en enda grej som hamnade i korgen. Men nu efter att vi fått i oss lite lax och ris så har det gått bättre.

5 kommentarer:

  1. Ni är för goa =)

    Och Mange, till nästa gång lär du lägga en banan ovanpå. Eller varför inte ett bananskal så att allt täcks och får fin arom?

    SvaraRadera
  2. Vadå, är ni sambos?

    SvaraRadera
  3. Ja men bara när vi är ute å flänger.

    SvaraRadera
  4. Åh, självklart. Jag tror att jag är lite seg i huvudet idag, trodde nämligen att ni var hemma i Falun igen :P

    SvaraRadera