söndag 1 februari 2009

Imorgon är en ny dag

Jag är lite onöjd med VM resultatet så det tar emot lite att skriva just nu.

Kom i alla fall iväg bra i starten och var uppe runt 35:e plats och nosade efter ett halvt varv. Därefter kom en galning ur depån som skickade in sig själv och cykeln rakt in i klungan och drog med sig tre cyklister i fallet inklusive mig. Strulet fortsatte med att jag gick i backen ett par gånger till av egen maskin det kommande varvet. Var nog lite för ivrig. Men efter ett par varv hittade jag tempot och kunde plocka hela vägen till mål.

Blev 47:a till slut. Kändes som jag hade betydligt bättre ben än så. Jaja nog med dravel. Jag har ju faktist 3 chanser kvar att göra mig själv rättvisa innan vi åker hem.

/ Darvell

1 kommentar:

  1. Bra kört trots omständigheterna...
    47:a i världen är inte helt fel..Och vi vet att du kan bättre :)

    cheers//Mibbe
    ps.
    Mattias...du är grym du mä ;)

    SvaraRadera