onsdag 11 februari 2009

"Bästa bilen"

Den enda träningen jag kört sen jag kom hem har varit ett par pass på Vibes. Har känt mig sliten efter resan så det har nog varit bra för mig men imorgon blir det distans igen.

Jag fick en välkommen hem present av min mor. Hon hade lagat fläkten i Cittran, inte själv men ändå. När jag åkte till Skugg idag så var det med full fläkt och full värme. Eftersom det är så mycket bekvämare att ha en fungerande fläkt så ska jag nog köra den på fullt hela året tror jag. Men jag kände mig inte riktigt hemma i Cittran nu när allt funkar. Alltid har det varit nått som har strulat på den. Som många kanske minns så var förra felet hydraliken vilket gjorde att jag åkte med bakänden upphöjd till max och normalt fram. Såg ut som en riktig Älvdalsraggare och det var lite studsigt med i stort sett stum fjädring bak.


Riktigt såhär extrem var inte Cittran men nära på.

/Darvell

1 kommentar:

  1. Att ha en Citroën är lite som en låda choklad, man vet aldrig vad man får.

    SvaraRadera